مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 22:272022-01-28اقتصادي

تخلف آشکار در واگذاری زمینهای شهرک بنکداران همدان


همدان_ دادستان همدان از تخلف آشکار شرکت شهرک های صنعتی در واگذاری زمین های شهرک بنکداران به کارمندان دولت و یا خانواده آنان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسن خانجانی موقر در شورای حفظ حقوق بیت المال در امور اراضی و منابع طبیعی، به آمار ارائه شده از سوی دیوان محاسبات درباره تخلف در واگذاری قطعه های زمین شهرک بنکداران به کارمندان دولت اشاره کرد و گفت: هدف از ایجاد شهرک بنکداران ساماندهی واحدهای صنفی و کمک برای توزیع مناسب تر کالاهایی همچون مواد غذایی و یا کالاهای خانگی است.

وی با بیان اینکه متأسفانه شهرک بنکداران مشکلات حقوقی و قضایی بسیار دارد، عنوان کرد: برخی از بنگاه ها با قیمت بالا واگذار شده و برخی دیگر به تعدادی از کارمندان دولت و یا خانواده ی ایشان و به نظر در آن بخش نوعی دلالی رخ داده است، چرا که فردی زمینی را به طور مثال 40 میلیون خریداری کرده و بعد آن را دو تا چهار میلیارد تومان به فروش رسانده! *یک کودک خریدار زمینی در شهرک بنکداران! دادستان همدان با اشاره به اینکه در حال حاضر پرونده قضایی واگذاری قطعه هایی از شهرک بنکداران به تعدادی از کارمندان دولتی و خانواده آنها باز است، افزود: مسؤولان شرکت شهرک های صنعتی در توجیه این اقدام خود می گویند که طرف قرارداد از اتحادیه پروانه آورده؛ ما هم می گوییم چگونه کودک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلف آشکار در واگذاری زمینهای شهرک بنکداران همدان

تخلف آشکار در واگذاری زمینهای شهرک بنکداران همدان