مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 21:372022-01-28اقتصادي

نیاز هزار میلیارد تومانی پروژه 22 ساله کنارگذر انزلی


 نماینده مردم بندرانزلی در مجلس از نیاز هزار میلیارد تومانی پروژه 22 ساله کنار گذر این شهر خبر داد و گفت: در سفر رییس جمهور و هیئت همراه به استان گیلان قول تامین اعتبار این پروژه گرفته شد.

- در حالی که پروژه کنار گذر انزلی بعد از 22 سال هنوز به اتمام نرسیده و عده ای به دلایل زیست محیطی با اجرای آن مخالف بوده و این پروژه را یکی از عوامل افزایش رسوب گذاری و خشک شدن تالاب بین المللی انزلی می دانند، برخی نیز این دلیل را رد کرده و کنارگذر انزلی را مسیری برای کاهش بار ترافیکی شهر و دسترسی سریع ورودی شرقی و غربی بندر انزلی می دانند.

این پروژه که از سال 78 آغاز شده، بعد از 22 سال هنوز به اتمام و بهره برداری کامل نرسیده یکی از پروژه هایی بود که امروز و در سفر ریاست جمهوری و هیئت همراه به استان گیلان مورد بازدید معاون وزیر و رییس محیط زیست کشور قرار گرفت.

احمد دنیامالی، نماینده مردم بندر انزلی در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید رییس سازمان محیط زیست از این پروژه اظهار کرد: کنارگذر انزلی برای ادامه کار در حدود هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

وی افزود: با تعهد دولت، بانک ملی تصویب کرده 250 میلیارد تومان وام در اختیار این پروژه قرار دهد و بازپرداخت آن از طریق سازمان برنامه و بودجه باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز هزار میلیارد تومانی پروژه 22 ساله کنارگذر انزلی

نیاز هزار میلیارد تومانی پروژه 22 ساله کنارگذر انزلی