مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 21:172022-01-28اجتماعي

2 محور ارتباطی آذربایجان غربی مسدود است


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: به دلیل کولاک و برودت هوا محور مهاباد - پسوه- پیرانشهر و محور مهاباد - بوکان تا اطلاع ثانوی مسدود است.

- در خصوص آخرین وضعیت راه های استان اظهار کرد: هم اکنون محورهای جایگزین برای تردد در محورهای مسدودی برای مهاباد - پسوه - پیرانشهر محور مهاباد - نقده - پیرانشهر و برای محور مهاباد - بوکان محور مهاباد - میاندوآب - بوکان تعیین شده است.

وی ادامه داد: در استان های همجوار محور دندی تکاب در حوزه استان زنجان و محور ایرانخواه - تکاب در حوزه استان کردستان به علت کولاک و عدم ایمنی کافی مسدود است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: تردد در برخی از محورهای استان به خصوص محورهای کوهستانی به علت یخبندان کولاک و عدم دید کافی به کندی صورت می گیرد.

شکری اضافه کرد: از هموطنان تقاضا دارد از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند و در صورت لزوم برای تردد حتماً تجهیزات ایمنی زمستانی و زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

وی با بیان اینکه راهداران استان با تمام توان و امکانات مشغول برف روبی، نمک پاشی محورهای درگیر برف هستند، توصبه کرد: رانندگان از سفرهای غیرضروری در محورهای استان به خصوص محورهای برف گیر خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 محور ارتباطی آذربایجان غربی مسدود است

2 محور ارتباطی آذربایجان غربی مسدود است