مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 20:072022-01-28اقتصادي

وزیر راه و شهرسازی: 10 میلیون مسکن جدید در کشور نیاز داریم


جوانانی داریم که به علت معیشت و مسکن ازدواج نکردند؛ ضمن اینکه 6 تا هفت میلیون نفر در کشور مسکن ندارند که این آمار خودش را در ثبت نام ها نشان می دهد.

- جوانانی داریم که به علت معیشت و مسکن ازدواج نکردند؛ ضمن اینکه 6 تا هفت میلیون نفر در کشور مسکن ندارند که این آمار خودش را در ثبت نام ها نشان می دهد.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه مسکن از نیازهای اصلی مردم است، گفت: براساس برآورد اولیه نزدیک به 10 میلیون واحد مسکونی جدید در کشور نیاز داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ رستم قاسمی غروب جمعه در جلسه شورای هماهنگی مدیران زیر مجموعه راه و شهرسازی استان گیلان افزود: نیازهای مسکن در ثبت نام طرح های مسکن خودش را نشان داده است.

وی اظهار داشت: جوانانی داریم که به علت معیشت و مسکن ازدواج نکردند؛ ضمن اینکه 6 تا هفت میلیون نفر در کشور مسکن ندارند که این آمار خودش را در ثبت نام ها نشان می دهد.

وزیر راه و شهرسازی به مشکلات کمبود زمین در استان های شمالی برای ساخت مسکن اشاره کرد و گفت: تلاش می کنیم که این مشکل را رفع کنیم و برای تحقق آن اقدام جدی و یک کار جهادی صورت بگیرد.

قاسمی بزرگ ترین چالش مسکن سازی را محدودیت زمین اشاره کرد و افزود:باید در در 2 مرحله چهار میلیون واحد طی چهار سال بسازیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر راه و شهرسازی: 10 میلیون مسکن جدید در کشور نیاز داریم

وزیر راه و شهرسازی: 10 میلیون مسکن جدید در کشور نیاز داریم