مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 19:222022-01-28اقتصادي

وضعیت شلوغ صفوف خبازی های ایرانشهر به روال عادی بازگشته است


مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: وضعیت شلوغ صفوف خبازی های این شهرستان هم اینک به روال عادی بازگشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارساز زاهدان به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، مجتبی شجاعی اظهار کرد: وضعیت شلوغ صفوف خبازی های این شهرستان هم اینک به روال عادی بازگشته است.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان افزود: چند روزی صفوف مقابل خبازی های ایرانشهر کمی بیشتر بود که این امر موجب گلایه مندی شهروندان شدکه با تلاش فرماندار و اعضای کارگروه شهرستان این مشکل هم اینک برطرف شده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ایرانشهر در مرکز بلوچستان واقع شده و هر روز شاهد تردد افراد زیادی از شهرستان های همجوار به این شهرستان هستیم نشست کارگروه به منظور حمایت بیشتر در بخش آرد و نان برگزار شد.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: علاوه بر سهمیه های توزیع شده، مقدار قابل توجهی آرد به صورت اضافه پخت به تعدادی از نانوایی های واقع در نقاط پر جمعیت شهر که با توجه به نوع دستگاه پخت نان، توان تولید بیشتر را دارند اختصاص داده شد تا در دو شیفت و به میزان بیش تر پخت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت شلوغ صفوف خبازی های ایرانشهر به روال عادی بازگشته است

وضعیت شلوغ صفوف خبازی های ایرانشهر به روال عادی بازگشته است