مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 17:522022-01-28سياسي

امیرعبداللهیان: پوتین در سه ساعت مذاکره با احترام کامل و ویژه رفتار کرد


پوتین در سه ساعت مذاکره با احترام کامل و ویژه رفتار کرد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (جمعه) در پستی در صفحه اینستاگرامش درباره سفر آیت الله سید ابراهیم رییسی به مسکو نوشت: سفر آقای دکتر رییسی به مسکو با دستاورد بالا برای کشور همراه بوده است.

آقای پوتین طی سه ساعت مذاکره، با احترام کامل و ویژه رفتار کرد و در خصوص موضوعات مهم مورد توجه دو طرف، تصمیمات لازم اتخاذ شد.

  وی افزود: در روابط خارجی کشور شاهد گشایش در مناسبات هستیم.

ضمن این که در سیاست خارجی، تعریف منافع مشترک ، چارچوب حرکت در تامین منافع ملی کشورهاست.

  وزیر خارجه با بیان این که توافقات، دستاوردها و برنامه های متنوع رییس جمهور در مسکو نشان می دهد، سفری موفق و مؤید دیپلماسی فعال رییس جمهور، انجام شده است، خاطرنشان کرد: مصمم هستیم برای عبور از بحران ها و فائق آمدن بر مشکلات، انسجام ایران و ایرانی را از یاد نبریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، امیرعبداللهیان روز دوشنبه چهارم بهمن ماه نیز در اظهاراتی در همایش ایران و همسایگان درباره سفر آیت الله رییسی به مسکو اظهار داشت: در این جا یک توافق مهم و راهبردی با همسایه شمالی داشتیم که توافق همکاری های جامع بلندمدت بین دو کشور در آینده نزدیک به امضا خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیرعبداللهیان: پوتین در سه ساعت مذاکره با احترام کامل و ویژه رفتار کرد

امیرعبداللهیان: پوتین در سه ساعت مذاکره با احترام کامل و ویژه رفتار کرد