مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 15:322022-01-28اقتصادي

هدف گذاری ورود 1000 کامیون به روسیه توسط ایران/ تخصیص اعتبار 2000 میلیاردی به گیلان


وزیر راه و شهرسازی با تأکید اهتمام دولت به افزایش صادرات به روسیه گفت: این پل که توافقش در آذربایجان امضا و کلنگش هم زده شده قرارگاه هم مشغول به تکمیل آن است که با تکمیل آن تعداد کامیون های واردی به روسیه به یک هزار عدد می رسد و تا 10 ماه آینده تکمیل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، رستم قاسمی امروز در حاشیه بازدید از تجهیزات و امکانات بندرانزلی برای تخلیه و بارگیری کالاهای اساسی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مردم انزلی انتظار ایجاد یک ایستگاه در این شهرستان را دارند، اظهار کرد: مردم انزلی تقاضا دارد که یک ایستگاه در انزلی ایجاد شود، ولی این انشعاب وقتی به بندر کاسپین می آید عملا برای آستارا می رود، یعنی همان پروژه راه آهن رشت به آستارا است.

وی با اشاره به میزان باقی مانده از پروژه راه آهن رشت به آستارا گفت: بر اساس آمار تنها 165 کیلومتر از این پروژه باقی مانده است   در واقع با انجام این کار ایران به راه آهن آذربایجان وصل شده و از آنجا هم به روسیه و در نهایت به اروپا وصل می شود .

وزیر راه و شهرسازی با تاکید اهتمام دولت به افزایش صادرات به روسیه بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران در چند ماه گذشته 200 کامیون به سمت روسیه داشته و در همین مدت دو ماهه 62 درصد به تعداد کامیون های ما به سمت روسیه اضافه شده و هدف گذاری دولت رسیدن این مه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف گذاری ورود 1000 کامیون به روسیه توسط ایران/ تخصیص اعتبار 2000 میلیاردی به گیلان

هدف گذاری ورود 1000 کامیون به روسیه توسط ایران/ تخصیص اعتبار 2000 میلیاردی به گیلان