مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 15:222022-01-28سياسي

رفع مشکلات گیلان نیازمند مدیریت جهادی و انقلابی است


امام جمعه موقت رشت، رفع مشکلات گیلان را نیازمند مدیریت جهادی و انقلابی دانست و افزود: همدلی و انسجام بین مدیران و بین مردم و مدیران برای پیشبرد امور لازم است.

- حجت الاسلام والمسلمین صفر قربانپور در خطبه های نماز جمعه شهر رشت، با اشاره به سفر با برکت رییس جمهور و هیئت دولت به استان گیلان، اظهار کرد: گیلان استانی با داشته های فرهنگی و مادی و معنوی فراوان بوده و باید از این داشته ها برای رفع مشکلات فراوان استان استفاده کنیم.

وی رفع مشکلات گیلان را نیازمند مدیریت جهادی و انقلابی دانست و افزود: همدلی و انسجام بین مدیران و بین مردم و مدیران برای پیشبرد امور لازم است.

امام جمعه موقت رشت، از مدیران استانی خواست پیگیر مصوبات سفر رییس جمهور به استان تا حضور نتیجه واقعی باشند و عنوان کرد: علاوه بر مسائل اقتصادی باید به فرهنگ و اجتماع هم توجه کنیم.

حجت الاسلام قربانپور، با بیان اینکه در آستانه ایام اله دهه فجر هستیم، خاطرنشان کرد: همانگونه که رهبر انقلاب تاکید دارند، باید از فرصت دهه فجر و ایام الله انقلاب برای جهاد تبیین استفاده کنیم و آثار و برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول 43 سال گذشته را یادآور شویم.

وی با تاکید بر لزوم بزرگداشت مردمی دهه فجر و جشن انقلاب، عنوان کرد: ملت ایران همواره پشتیبان انقلاب خود هستند و در ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکلات گیلان نیازمند مدیریت جهادی و انقلابی است

رفع مشکلات گیلان نیازمند مدیریت جهادی و انقلابی است