مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 15:122022-01-28اجتماعي

گرگ ها در کمین مناطق مسکونی


رییس اداره حفاظت محیط زیست اردستان گفت: یکی از دلایل اصلی نزدیک شدن گرگ به حاشیه مناطق مسکونی شهری و روستایی، دفع نامناسب زباله و لاشه ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان - حسین شواخی گفت: در یک سال گذشته دو مورد گزارش مکتوب حمله گرگ، در اداره حفاظت محیط زیست ثبت شده است، ولی گزارش های تلفنی و شفاهی بسیاری از دامداران در سطح شهرستان داشته ایم.

در قوانین اداره محیط زیست هیچ گونه پرداخت خسارت کامل به مالباختگان حمله گرگ وجود ندارد، به گفته او با توجه به بازدید همکاران از محل های حمله گرگ، بیش از 90 درصد موارد دامداران مقصر هستند، زیرا این افراد هیچ گونه موارد حفاظتی و ایمنی را برای محل دامداری خود در نظر نگرفته اند و این بی تفاوتی باعث خسارت های احتمالی شده است.

اداره محیط زیست بخشی از خسارت هایی را که توسط حیات وحش به دامداران و یا کشاورزان وارد می شود، پرداخت می کند، اما آن ها باید سرمایه های خود را بیمه حوادث کنند.

با بیان اینکه شرایط فصل زمستان در ارتفاعات و مناطق کوهستانی متفاوت و گرگ ها و دیگر حیوانات وحشی مجبور می شوند به مناطق پایین تر و حاشیه شهری و روستایی مهاجرت کنند، رییس اداره حفاظت محیط زیست اردستان گفت: شاید یکی از دلایل اصلی نزدیک شدن گرگ به حاشیه مناطق مسکونی شهری و روستایی، دفع نامناسب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرگ ها در کمین مناطق مسکونی

گرگ ها در کمین مناطق مسکونی