مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 14:522022-01-28سياسي

امیرعبداللهیان: اراده ایران برای رسیدن به توافق خوب، پایدار و قابل اتکا قطعی است


اراده ایران برای رسیدن به توافق خوب، پایدار و قابل اتکا قطعی است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران روز چهارشنبه (ششم بهمن ماه) به دعوت رییس و اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس شورای اسلامی حاضر شد و ضمن تشریح آخرین وضعیت مذاکرات جاری در وین، به سؤالات نمایندگان ملت پاسخ گفت.

امیرعبداللهیان در این گفت وگوی صمیمانه به ارائه گزارشی از روند مذاکرات در چهار حوزه رفع تحریم ها، تعهدات هسته ای، اخذ تضامین و راستی آزمایی پرداخت و ضمن پاسخ به سؤالات، دیدگاه های نمایندگان حاضر در نشست کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی را دریافت کرد.

* اراده ایران برای رسیدن به توافق خوب، پایدار و قابل اتکا وزیر امور خارجه با تبیین تلاش جدی مذاکره کننده ارشد علی باقری و ابتکارات مطروحه از سوی جمهوری اسلامی ایران و تیم مذاکره کننده اظهار داشت: اراده جمهوری اسلامی ایران برای رسیدن به یک توافق خوب، پایدار و قابل اتکا قطعی است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، امیرعبداللهیان همچنین در گفت وگوی تلفنی با آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل روند مذاکرات را مثبت خواند و با اشاره به اراده جدی ایران برای رسیدن به توافق خوب در کوتاه ترین زمان ممکن، بر ضرورت انجام اقدامات عملی و ملموس و قابل راستی آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیرعبداللهیان: اراده ایران برای رسیدن به توافق خوب، پایدار و قابل اتکا قطعی است

امیرعبداللهیان: اراده ایران برای رسیدن به توافق خوب، پایدار و قابل اتکا قطعی است