مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 14:422022-01-28سياسي

لزوم تبیین تفاوت ماهیت انقلاب اسلامی با سایر انقلاب ها


نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز، با یادآوری اینکه ماهیت انقلاب اسلامی ایران، به همه انقلاب هایی که تاکنون در جهان حادث شده متفاوت است، - لزوم تبیین این امر را برای رشد و بهبود وضعیت جامعه در ابعاد مختلف متذکر شد.

آیت الله لطف الله دژکام درخطبه های نماز جمعه 8 بهمن شیراز با تبریک در پیش بودن ایام ماه رجب و همچنین چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، به تبیین نکاتی مهم پیرامون انقلاب و ضرورت توجه به آن و همچنین نگاه امام به این انقلاب، پرداخت.

او بیان اینکه ما همچنان درگیر فرآیند انقلاب هستیم و این موضوعی نیست که بگوییم تمام شده است، با اشاره به جمله ای از حضرت امام(ره)، گفت: 43 سال شما جنگیدید و انقلاب کردید، حرکت کردید، کار کردید و این 43 سال خود حضرت امام که بنیانگذار انقلاب بودند می فرماید محور و اصل آن اینست که ما باید پیروزی را از انقلاب درونی مردم جست و جو کنیم ، بنابراین باید در این نکته دقت و تکلیف خود را با آن روشن کرد.

امام جمعه شیراز با اشاره به اینکه سخن امام، یک نگاه فلسفی خیلی عمیق است، گفت: امام فرمود نقطه آغاز تحول، درون قلب فرد است، این نکات بسیار عمیقی است که بزرگان فلسفه و مسائل اجتماعی بر آن تمرکز داشته و روی آن بحث کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تبیین تفاوت ماهیت انقلاب اسلامی با سایر انقلاب ها

لزوم تبیین تفاوت ماهیت انقلاب اسلامی با سایر انقلاب ها