مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 13:572022-01-28سياسي

جبهه مومن انقلابی باید در مقابل جریان تحریف انقلاب تقویت شود


فعالیت جبهه مؤمن انقلابی در مقابل جریان تحریف انقلاب نیازمند تقویت است.

- ، حجت الاسلام محمد رضا خسروی در خطبه های امروز نمازجمعه داراب با محکوم کردن جنایات وحشیانه عربستان و امارات در حملات روزهای اخیر سعودی و امارات اظهار کرد: در این جنایات وحشیانه بیش از 60 نفر از زنان و کودکان و غیرنظامیان یمن به شهادت رسیده و صدها نفر از مردم بیگناه صنعا و دیگر شهرها مجروح شدند.

وی افزود: نکته تأسف بارتر این که ائتلاف جنایتکار سعودی و امارات علاوه بر محاصره همه جانبه مردم یمن، با قطع اینترنت و اخلال در سیستم اطلاعات یمن، از خبررسانی صادقانه و بی طرفانه از این جنایات را جلوگیری کردند و نمی گذارند فریاد مظلومیت این ملت بزرگ به گوش جهانیان برسد.

امام جمعه داراب با بیان اینکه هدف ائتلاف سعودی از این جنایات انحراف افکار عمومی جهان از شکست های پیاپی خود در یمن و تحت فشار قرار دادن انصارالله است، ابراز کرد: این البته رویایی است که برای متجاوزان به یمن تبدیل به کابوس خواهد شد و آل سعود چاره ای جز پذیرش آتش بس ندارد و خود را باید برای شکست بزرگ دیگر آماده کند.

خسروی تصریح کرد: امارات دیگر امن نخواهد بود و طی این مدت انصارالله بارها به امارات فرصت عقب نشینی و کناره گیری از جنگ یمن را داد اما امارات به توصیه های انقلابیون یمن توجه نکرد و بار دی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جبهه مومن انقلابی باید در مقابل جریان تحریف انقلاب تقویت شود

جبهه مومن انقلابی باید در مقابل جریان تحریف انقلاب تقویت شود