مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 13:422022-01-28سياسي

کادر سازی برای نظام جمهوری اسلامی رسالت فعالان فرهنگی است


نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه کادر سازی برای نظام جمهوری اسلامی رسالت فعالان فرهنگی است، گفت: حلقه صالحین از جمله مهترین ارکان تربیت نسل آتی است.

- ، آیت الله سید محمد شاهچراغی ظهر آدینه در دیدار با مسئولان معاونت تعلیم و تربیت سپاه استان سمنان به میزبانی دفتر خود با بیان اینکه کادر سازی برای نظام جمهوری اسلامی رسالت مهم تعلیم و تربیت است، تاکید کرد: نسل جوان جامعه باید با مفاهیم متعالی انقلاب آشنا شود.

وی با بیان اینکه نسل امروز باید بداند که وقتی قول دادیم پای قولمان باشیم، باید وفای به عهد و پیمان کنیم، افزود: صالحین تربیت شوندگان را با حق گویی، عدالت و وفای به عهد آشنا کنند زیرا نسل جوان همه چیز را در ذهن حک می کند و لذا تربیت در آنها نقش بسزایی دارد.

نماینده استان سمنان در مجلس خبرگان با بیان اینکه نوجوانان و جوانانی که در گروه های تربیتی صالحین هستند، که آینده ساز کشور محسوب می شوند، گفت: از این رو ضرورت دارد که بدانیم رسالت مهم مسئولان تعلیم و تربیت، کادر سازی برای نظام جمهوری اسلامی است.

آیت الله شاهچراغی درباره ضرورت تربیت درست جوانان آتیه ساز ایران اسلامی، تاکید کرد: انسان هر کاری را که قبول می کند باید به نحو شایسته و صحیح انجام دهد و لذا استفاده درست از وقت و عمر خود داشته باشد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کادر سازی برای نظام جمهوری اسلامی رسالت فعالان فرهنگی است

کادر سازی برای نظام جمهوری اسلامی رسالت فعالان فرهنگی است