مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 13:372022-01-28سياسي

«جهاد تبیین» راهکار مقابله با جنگ ترکیبی روایت هاست


دشمن در میادین مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و نظامی شکست خورده و تنها راه باقی مانده برای آنان جنگ رسانه ای است که باید با مجهز شدن به سپر جهاد تبیین در مقابل آنان قد علم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت الاسلام رضا علیزاده امام جمعه بخش بهمن در خطبه های امروز نماز جمعه با اشاره به تأکیدات رهبر انقلاب در رابطه با جهاد تبیین، اظهار کرد: عظمت انقلاب اسلامی موجودیت استکبار را به خطر انداخته و انواع شکست های راهبردی را در میادین مختلف سیاسی، اقتصادی فرهنگی و نظامی به آن ها تحمیل کرده است.

لذا دشمن تنها جبهه باقی مانده و امید وارکننده را جنگ رسانه ای می بیند.

امام جمعه بخش بهمن افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند امروز انبوهی از رسانه ها که نمی شود شمرد به خصوص فضای مجازی با هزاران متخصص در زمینه های هنری، رسانه ای و علوم ارتباطات با پشتوانه های مالی زیاد تلاش می کنند در نظام جمهوری اسلامی افکار را برگردانند، ایمان ها و باورها را تضعیف و تخریب کنند که راه مقابله با این توطئه ها، تبیین است.

تبدیل عملیات روانی به عملیات میدانی، مهم ترین و بنیادی ترین هدف دشمنان است حجت الاسلام علیزاده تصریح کرد: دشمن که امروز در قالب جریان ضدانقلاب و رسانه های تابعه آن ظهور دارد از عملیات روانی هدفی مهم تر و بنیادی تر را دنبال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«جهاد تبیین» راهکار مقابله با جنگ ترکیبی روایت هاست

«جهاد تبیین» راهکار مقابله با جنگ ترکیبی روایت هاست