مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 13:322022-01-28حوادث

امدادرسانی به 155 مسافر گرفتار در برف و کولاک آذربایجان غربی


مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی از امدادرسانی به 155 مسافر گرفتار در برف و کولاک در محورهای ارتباطی استاان خبر داد.

- امیر جعفرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در طی تماس های مردمی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان اکیپ های امداد و نجات هلال احمر استان با هدف رهاسازی خودروها و امداد رسانی به سرنشینان خودروهای گرفتار شده به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: این نیروها 51 دستگاه خودرو گرفتار شده در برف و کولاک را با 155 نفر در محورهای مواصلاتی شهرستان های سردشت، پیرانشهر، نقده، ارومیه، مهاباد امدادرسانی کردند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: در این عملیات که خودروها درگیر برف و کولاک بودند نیروهای امدادی هلال احمر در کنار سایر خدمات امدادی، اقلام خوراکی اضطراری نیز (شامل خرما، بیسکویت، آب معدنی) بین افراد گرفتار در برف و کولاک توزیع کردند.

جعفرزاده افزود: این عملیات ها با استفاده از ظرفیت پنج تیم امداد و نجات و 2 دستگاه آمبولانس و 3 دستگاه خودروی کمک دار امدادرسانی کردند.

انتقال ایمن یک مادر باردار در برف و کولاک از تکاب مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی از امدادرسانی تیم امداد و نجات مایین بلاغ شعبه تکاب به یک مادر باردار در برف و کولاک شهرستان تکاب خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امدادرسانی به 155 مسافر گرفتار در برف و کولاک آذربایجان غربی

امدادرسانی به 155 مسافر گرفتار در برف و کولاک آذربایجان غربی