مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 13:222022-01-28بين الملل

لاوروف: تحریم روسیه مساوی قطع رابطه با آمریکا است


وزیر خارجه روسیه هشدار داد که واشنگتن به خوبی می داند اعمال تحریم هایی که از آن صحبت می کند، به منزله قطع روابط دو کشور خواهد بود.

- به نقل از اسپوتنیک، سرگیی لاوروف وزیر خارجه روسیه می گوید امروز جمعه رسماً خطاب به همتایان غربی خود این سوال را مطرح خواهد کرد که در شرایط تاریخی فعلی، در راستای عمل به تعهداتشان در باب اصل تفکیک ناپذیری امنیت و در چارچوب سازمان امنیت و همکاری اروپا (OSCE)، چه برنامه هایی دارند؟ وی همچنین یادآوری کرد که اعمال تحریم های جدید آمریکا علیه روسیه به قطع رابطه دیپلماتیک دو کشور منجر خواهد شد و این مسئله ای است که آمریکا به خوبی آز آن آگاه است.

بسته تحریمی آمریکا که ادعا می شود شامل حال ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه هم خواهد شد، طیف وسیعی از تحریم های اقتصادی را پوشش می دهد که به قطع کامل دسترسی روسیه به سامانه سوییفت و نظام مالی تحت کنترل غرب منجر می شود.

لاوروف در بخش دیگری از اظهارات خود در رابطه با احتمال وقوع جنگ با اوکراین گفت: اگر این موضوع به روسیه بستگی دارد، جنگی رخ نخواهد داد.

روسیه خواهان جنگ با اوکراین نیست حال آنکه اجازه نمی دهد که منافعش چنین گستاخانه مورد حمله قرار گیرد یا حتی نادیده گرفته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لاوروف: تحریم روسیه مساوی قطع رابطه با آمریکا است

لاوروف: تحریم روسیه مساوی قطع رابطه با آمریکا است