مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 13:072022-01-28اقتصادي

ثبت نام 58 هزار نفر در نهضت ملی مسکن


معاون ساختمان و مسکن راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: 58 هزار و 853 نفر در طرح نهضت ملی مسکن در استان اردبیل ثبت نام کردند.

- شهرام باباخانی در جریان بازدید از سامانه طرح جهش تولید مسکن در اردبیل در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در قالب سامانه ثمن ثبت نام متقاضیان در مراحل مختلف انجام شده و ما در حال حاضر به فکر تأمین زمین و مقدمات آغاز و اجرای پروژه هستیم.

وی تصریح کرد: تا 20 بهمن ماه افراد مجرد با شرایط خاص و همچنین معلولان می توانند در این طرح ثبت نام کرده و بر اساس مدارک و مستندات نسبت به پرداخت مبلغ اولیه 40 میلیون تومان اقدام کنند.

معاون ساختمان و مسکن راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: افراد ثبت نام شده در این طرح از تاریخ اول فروردین سال 84 تاکنون نباید هیچ زمین، مسکن و یا تسهیلات مرتبط با مسکن را دریافت کرده باشند و با داشتن شرایط اعلام شده به ویژه سابقه سکونت، ثبت نام آنها و بارگذاری اطلاعات و مدارک و مستندات آنها انجام می شود.

باباخانی افزود: برای احراز سکونت محل مورد نظر بارگذاری صفحه اول شناسنامه و یا مدارک مربوط به شناسنامه فرزندان، گواهی تحصیلی و یا جواز و پروانه کسب و سوابق بیمه ای می تواند احراز شرایط را برای افراد در سابقه سکونت شهری مؤثر باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 58 هزار نفر در نهضت ملی مسکن

ثبت نام 58 هزار نفر در نهضت ملی مسکن