مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 12:522022-01-28اقتصادي

دل خوش: مزارع توت باید احیا شود


نماینده مردم شهرستان صومعه سرا در مجلس با اشاره به اینکه مزارع توت باید احیا شود، گفت: با تأمین پیله از استان های دیگر نمی شود انتظار پویایی شرکت ابریشم با این ظرفیت بزرگ را داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از صومعه سرا، سیدرضا سید فاطمی وزیر صنعت، معدن و تجارت به عنوان نماینده ویژه رییس جمهور پیش از ظهر امروز از شرکت صنایع ابریشم گیلان واقع در صومعه سرا بازدید کرد و از نزدیک در پی مشکلات این شرکت قرار گرفت.

  سید کاظم دل خوش در حاشیه بازدید شرکت صنایع ابریشم گیلان با اشاره به مشکلات این شرکت اظهار کرد: مکانی که ظرفیت 800 نفر اشتغال دارد با 80 نفر کج دار مریض در حال کار است که اگر توجه نشود باز به حال تعلیق درخواهد آمد و باید به مردم فرصت داده شود تا در زمین های این شرکت درختان توت بکارند.

  نماینده مردم شهرستان صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مزارع توت باید احیا شود، گفت: با تأمین پیله از استان های دیگر نمی شود انتظار پویایی شرکت ابریشم با این ظرفیت بزرگ را داشت.

وی با بیان اینکه تسهیلات می تواند در عرض یک سال دستگاه های فرسوده را احیا و با توان بیشتر به چرخه برگرداند، افزود: کیفیت ابریشم و برتر درگرو توجه ویژه مدیران است در غیر این صورت کشورهای هم جوار مانند روسیه انحصار را بازار را  باکیفیت تولید توان رقابت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دل خوش: مزارع توت باید احیا شود

دل خوش: مزارع توت باید احیا شود