مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 12:522022-01-28پزشكي

وزیر بهداشت و درمان: گیلان رکورددار بالاترین پوشش واکسیناسیون کرونا در جهان


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به آخرین وضعیت واکسیناسیون کرونا در کشور گفت: استان گیلان با بالاترین پوشش واکسیناسیون در نوبت های اول و دوم رکورددار بالاترین پوشش تزریق در جهان است.

- دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی  امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در سیاهکل با بیان اینکه قطعاً وارد پیک ششم خواهیم شد، اظهار کرد: ویروس کرونا مداوم در حال رفت وآمد بوده و هدف اصلی وزارت بهداشت دفاع مردم در برابر این ویروس است.

وی با بیان اینکه تاکنون حدود 130 میلیون دوز واکسن در کشور تزریق شده افزود: گیلان در طرح ملی واکسیناسیون علیه کرونا تا 95 درصد در نوبت اول و 92 در نوبت دوم نه تنها در ایران بلکه در جهان رکورددار است.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی بر لزوم رعایت بهداشتی از سوی مردم تأکید کرد و گفت: اهتمام به تزریق واکسن و لزوم مراقبت های بهداشتی ازجمله فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک می تواند بسیار در کنترل این بیماری مؤثر باشد.

عین اللهی با گلایه از عدم استقبال مردم به تزریق نوبت سوم واکسن کرونا بیان کرد: علی رغم تأمین اعتبار موردنیاز برای تزریق نوبت سوم مردم استقبال چندانی از آن می کنند درحالی که هنوز دیر نشده و می توانند اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر بهداشت و درمان: گیلان رکورددار بالاترین پوشش واکسیناسیون کرونا در جهان

وزیر بهداشت و درمان: گیلان رکورددار بالاترین پوشش واکسیناسیون کرونا در جهان