مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 12:422022-01-28بين الملل

عفو بین الملل: جنایت ائتلاف عربی در صعده یمن، با سلاح آمریکایی انجام شده است


سازمان عفو بین الملل فاش کرد که ائتلاف متجاوز عربی به سرکردگی عربستان سعودی در حمله اخیر به زندان صعده یمن از سلاح های ساخت آمریکا استفاده کرده است.

- سازمان عفو بین الملل فاش کرد که ائتلاف متجاوز عربی به سرکردگی عربستان سعودی در حمله اخیر به زندان صعده یمن از سلاح های ساخت آمریکا استفاده کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از المیادین، سازمان عفو بین الملل در بیانیه ای اعلام کرد که ائتلاف متجاوز عربی به سرکردگی عربستان سعودی در حمله هوایی به زندان صعده در شمال غرب یمن از مهمات هدایت شونده دقیق ساخت آمریکا استفاده کرده است.

کارشناسان تسلیحاتی عفو بین الملل عکس های بقایای سلاح های مورد استفاده در حمله به زندان مذکور را تجزیه و تحلیل کردند و و پس از بررسی ها مشخص شد که در این حمله از بمب GBU12 استفاده شده است که یک بمب هدایت شونده لیزری ساخت شرکت ریتون است.

لین معلوف معاون مدیر خاورمیانه و شمال آفریقا در عفو بین الملل در این باره گفت: تصاویر هولناک منتشر شده از یمن، علی رغم قطعی چهار روزه اینترنت در این کشور، کسانی را به تصویر می کشند که بهای سنگین فروش تسلیحات به عربستان سعودی و متحدانش و همچنین سود غربی ها می پردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عفو بین الملل: جنایت ائتلاف عربی در صعده یمن، با سلاح آمریکایی انجام شده است

عفو بین الملل: جنایت ائتلاف عربی در صعده یمن، با سلاح آمریکایی انجام شده است