مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 12:372022-01-28سياسي

سازمان ها باید دوره کارورزی دانشگاه ها را به عنوان جزیی از ساختار خود بپذیرند


اگر دوره کارورزی دانشگاه ها به خوبی اجرا شود، مشکل نیروی انسانی سازمان ها کمتر می شود، کارورزی جزء اقداماتی است که به سود دانشگاه، - معصومه اسمعیل نژاد استاد دانشگاه در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس گفت: کارورزی یعنی دوره ای که دانشجوها می توانند مطالبی که به شکل تئوری در دانشگاه یاد گرفته اند را در محیط کار انجام دهند.

یعنی مباحث تئوری را عمل تبدیل کنند.

   وی افزود: در دوره کارورزی دانشگاه ها، دانشجویان علاوه بر یاد گرفتن مهارت، باید آدابی که به آن جامعه شغلی اختصاص دارد را هم بیاموزند و شرایط این دوره به گونه ای است که اگر درست ارایه شود، می آموزند.

    این مدرس دانشگاه تأکید کرد: سازمان ها باید کارورزی را به عنوان جزیی از ساختار خود بپذیرند؛ یعنی در رادیو یا خبرگزاری یا هر اداره ای بگویند مثلا امسال  پنج نفر بازنشسته خواهیم داشت و می توانیم ده نفر را به عنوان کارورز بپذیریم و در پایان سال اول از بین این ده نفر کارورز، هفت نفر از بهترین کارورزها انتخاب شوند که کار را ادامه دهند.

سپس در انتهای سال دوم از بین این هفت نفر کارورز منتخب، پنج نفر از بهترین هایشان، انتخاب شده و جایگزین آن پنج نفری شوند که قرار است، بازنشسته شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان ها باید دوره کارورزی دانشگاه ها را به عنوان جزیی از ساختار خود بپذیرند

سازمان ها باید دوره کارورزی دانشگاه ها را به عنوان جزیی از ساختار خود بپذیرند