مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 12:372022-01-28سياسي

رییس کل دادگستری خراسان رضوی برای سرکشی از واحدهای قضایی مامور شد


رییس قوه قضاییه از رییس کل دادگستری استان خراسان رضوی خواست که او و سایر مدیران قضایی این استان، طبق یک برنامه زمانبندی شده به کلیه واحدهای قضایی استان خراسان رضوی سرکشی کنند.

- به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای در دومین روز از سفر به استان خراسان رضوی، طی سخنانی در جلسه شورای قضایی این استان اظهار کرد: حضور مسئولان قضایی در میان مردم و مشاهده و بررسی مشکلات آنان از نزدیک، هم برای تشکیلات قضایی و خود آن مسئول و هم برای مردم بسیار مفید است.

رییس عدلیه در ادامه از رییس کل دادگستری استان خراسان رضوی خواست که او و سایر مدیران قضایی این استان، طبق یک برنامه زمانبندی شده از کلیه واحدهای قضایی استان خراسان رضوی سرکشی کرده و گزارشات مربوط به این بازدیدها و مشکلات و محسنات آن ها را به مرکز منتقل کنند.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای با اشاره به بازدید خود از زندان مرکزی مشهد، از قضات و سایر مسئولان قضایی استان خراسان رضوی خواست که از نزدیک وضعیت زندان ها را مشاهده کنند و به گفت وگو با زندانیان و استماع مشکلات آنان بپردازند.

رییس قوه قضاییه همچنین در خصوص تسریع در پاسخ به استعلامات قاضی ناظر زندان تذکر داد و گفت: علاوه بر ضرورت تقویت کمیت قضات ناظر زندان که باید در دستور کار قرار گیرد، لازم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کل دادگستری خراسان رضوی برای سرکشی از واحدهای قضایی مامور شد

رییس کل دادگستری خراسان رضوی برای سرکشی از واحدهای قضایی مامور شد