مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 12:272022-01-28سياسي

درگذشت غریبانه، تشییع باشکوه/ مادر سه شهید در حرم سیدالکریم آرام گرفت+فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، آیین تشییع پیکر زینب تاج الدین مادر سرافراز شهیدان حسن، محمدرضا و مرتضی کارور صبح امروز با حضور فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع)استان تهران، استاندار تهران، فرماندار ویژه شهرستان ری، فرماندهان و نیروهای نظامی، انتظامی و نیروی مقاومت بسیج، مدیرکل بنیاد شهید شهرستانهای استان تهران، خانواده معظم شهدا و مردم شهیدپرور و قدرشناس ری برگزار شد.

در این مراسم که از ساعت 9 صبح شروع شد، آیین وداع با مادر سه شهید در حسینیه فاطمه زهرا(س) سپاه حضرت سیدالشهداء(ع)، برگزار و در ادامه مردم مومن و ولایی شهرری پیکر این مادر گرانقدر را تا حرم حضرت عبدالعظیم(ع) بدرقه و پس از اقامه نماز، در صحن حرم سیدالکریم خاکسپاری کردند.

اندیشه شهدا نباید از جامعه بیرون برود سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران در حاشیه این مراسم در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: همزمان با ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) بی بی دو عالم، مراسم تشییع این مادر بزرگوار که سه فرزند خود را تقدیم نظام و انقلاب کرده است، با حضور مردم قدرشناس و همرزمان شهید برگزار شد.

وی گفت: هیچ شهیدی نداریم که درمورد موضوع حجاب، پیروی از امام راحل و دفاع از انقلاب، سخن نگفته باشند لذا باید راه شهدا را ادامه دهیم و اندیشه شهید نباید از افکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درگذشت غریبانه، تشییع باشکوه/ مادر سه شهید در حرم سیدالکریم آرام گرفت+فیلم

درگذشت غریبانه، تشییع باشکوه/ مادر سه شهید در حرم سیدالکریم آرام گرفت+فیلم