مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 12:272022-01-28اقتصادي

اختصاص اولین خط اعتباری روسیه برای نیروگاه سیریک


وزیر اقتصاد از اختصاص اولین خط اعتباری از سوی روسیه برای نیروگاه سیریک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امروز در پیش خطبه نمازجمعه تهران، احسان خاندوزی -وزیر اقتصاد- گزارشی از جریان اقدامات این وزارتخانه ارائه کرد.

وی با اشاره به اهمیت تعامل با کشورهای همسایه و منطقه گرایی اعلام کرد که به فاصله کمی از سفر رییس جمهور به روسیه و طی مذاکرات صورت گرفته اخیرا نامه ای به وزارت اقتصاد رسیده که بیانگر اختصاص اولین خط اعتباری از روسیه برای نیروگاه سیریک است و در ادامه تخصیص های دیگر انجام خواهد شد.

رشد 40 درصدی صادرات نفت و فرآورده ها خاندوزی با اشاره به این که در ماه های گذشته طی اقدامات انجام شده از سوی دولت با وجود این که هنوز توافقی در مذاکرات هسته ای صورت نگرفته، افزایش ملموسی در صادرات نفت ثبت شده است، گفت که فروش نفت و میعانات آن نسبت به ماه پایانی دولت گذشته 40 درصد رشد کرده که بیانگر رویکرد فعالانه است.

افزایش سقف وام قرض الحسنه در راه است وی در بخشی از اظهارات خود به جریان پرداخت وام های آسان تر به مردم اشاره کرد و افزود: طی پیگیری های صورت گرفته مقرر شد که اعطای تسهیلات با روش اعتبارسنجی و به عبارتی خوش حسابی صورت بگیرد که مردم بتوانند از همان بانکی که حقوق خود را دریافت می کنند بدون داشتن ضامن و به استناد اعتبارسنجی تسهیلات د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص اولین خط اعتباری روسیه برای نیروگاه سیریک

اختصاص اولین خط اعتباری روسیه برای نیروگاه سیریک