مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 12:222022-01-28سياسي

سرعت انتصاب مدیران استان کند است


دبیر جامعه اسلامی مهندسین استان اصفهان گفت: در مدیریت استان به نظر می رسد انتصابات مقداری کند است و باید سریع تر این انتصابات انجام شود و از زمان به نفع مردم استفاده کنیم، - رسول حامدیان، دبیر جامعه اسلامی مهندسین استان اصفهان صبح امروز در افتتاحیه دوازدهمین کنگره جامعه اسلامی مهندسین استان اصفهان ضمن تبریک دهه فجر اظهار داشت: ما در سی امین سال این مجاهدت سیاسی بزرگی هستیم که در اصفهان آغاز شد و ادامه یافت و تلاش مستمری در این دوره بوده و توانسته به موفقیت های خوبی هم برسد.

وی ادامه داد: اولین ویژگی این حرکت سی ساله استمرار آن، بوده است، بعضی از احزاب هستند که با آمدن یک دولت در انتخابات می آیند و بعد ناپدید می شوند اما بعضی از احزاب ریشه دار هستند و جامعه مهندسین از همین احزاب است که شهید بهشتی و مقام معظم رهبری از بنیان گذاران آن بوده اند.

حامدیان با تاکید اینکه جامعه اسلامی مهندسین جزو پایدارترین احزاب به بیان همه است، ادامه داد: جامعه اسلامی مهندسین همیشه با ولایت بوده است و سعی نکردیم تندتر یا کندتر برویم و همیشه پشت سر ولایت حرکت کردیم.

دبیر جامعه اسلامی مهندسین استان اصفهان در بیان ویژگی سوم خاطرنشان کرد: مشی ما همیشه دوری از افراط و تفریط و حرکت بر مدار تعادل بوده است، انقلابی گری به بیان مقام معظم رهبری استفاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرعت انتصاب مدیران استان کند است

سرعت انتصاب مدیران استان کند است