مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 12:122022-01-28اجتماعي

محور توسکستان به شاهرود مسدود است/ لزوم پرهیز از تردد در ارتفاعات


سرپرست فرمانداری شهرستان گرگان با اشاره به بروز بارندگی های شدید برف و باران در استان گلستان از انسداد محور توسکستان به شاهرود خبر داد.

- حجت یزدویی در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به بارش باران و برف از شب گذشته تا به امروز در استان گلستان، اظهار کرد: پیرو صدور هشدار نارنجی از سوی اداره کل هواشناسی استان گلستان تمامی دستگاههای عضو ستاد مدیریت بحران شهرستان در آماده باش کامل قرار دارند، اظهار کرد: مطابق پیش بینی های صورت گرفته بارش باران و برف در شهرستان گرگان به ویژه در ارتفاعات و مناطق کوهستانی موجب سفید پوش شدن برخی از نقاط کوهستانی شهرستان شد.

وی با بیان اینکه به دلیل ورود این سامانه سرد بارشی، برودت هوا، بارش برف و بروز یخبندان در مسیر توسکستان به شاهرود، مسیر فوق در حال حاضر مسدود شده است، افزود: انسداد جاده تا پایان عملیات برف روبی و نمک پاشی و بازگشایی کامل مسیر ادامه خواهد داشت.

سرپرست فرمانداری گرگان با درخواست از کلیه شهروندان مبنی بر عدم تردد به مناطق فوق و ارتفاعات، خاطرنشان کرد: پلیس راه ضمن کنترل خودروها از ادامه مسیر رانندگان پس از بازگشایی بدون زنجیر چرخ خودداری خواهد کرد.

یزدویی با اشاره به اینکه مراتب تغییر وضعیت جاده به اطلاع مردم خواهد رسید، ادامه داد: کنترل سفرهای غیرضرور و استفاده از تجهیزات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محور توسکستان به شاهرود مسدود است/ لزوم پرهیز از تردد در ارتفاعات

محور توسکستان به شاهرود مسدود است/ لزوم پرهیز از تردد در ارتفاعات