مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 12:072022-01-28بين الملل

فعالان صلح طلب در مقابل کاخ سفید: نه به جنگ علیه روسیه


جمعی از فعالان صلح طلب در جریان تجمعی در مقابل کاخ سفید از دولت خواستند تا دشمنی با روسیه را که می تواند به بروز جنگ بین آمریکا و مسکو بینجامد، - فعالان صلح طلب در مقابل کاخ سفید: "نه به جنگ علیه روسیه" جمعی از فعالان صلح طلب در جریان تجمعی در مقابل کاخ سفید از دولت خواستند تا دشمنی با روسیه را که می تواند به بروز جنگ بین آمریکا و مسکو بینجامد، متوقف کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، این حامیان صلح با شعار نه به جنگ علیه روسیه و ممنوعیت ناتو پلاکاردهایی در دست داشتند و مخالفت خود را با جنگ علیه روسیه ابراز کردند.

این راهپیمایی از سوی برخی از گروه های ضد جنگ فعال در آمریکا شامل کد صورتی ، ائتلاف سیاهپوستان برای صلح و ائتلاف همین حالا برای توقف جنگ و پایان نژادپرستی اقدام کنید حمایت شد.

یکی از اعضای گروه کد صورتی و یکی از برگزارکنندگان این راهپیمایی علیه جنگ بر ضد روسیه گفت: آیا از جنگ های عراق و افغانستان درس عبرت نگرفتید؟ وقتی آمریکا وارد افغانستان شد من 11 سالم بود و 20 سال بعد، آمریکا 21 تریلیون دلار صرف این جنگ کرد.

مردم از بین رفتند، زمین از بین رفت، ناامیدی و یاس همه جا را گرفت و سیاهپوستان، رنگین پوستان، فقر، جوامع کم درآمد و بومیان آسیب دیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالان صلح طلب در مقابل کاخ سفید: نه به جنگ علیه روسیه

فعالان صلح طلب در مقابل کاخ سفید: نه به جنگ علیه روسیه