مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 11:522022-01-28سياسي

رییس جمهوربه مناطق حاشیه نشین رشت رفت/ تأکید به حل معضل فاضلاب در گیلان


رییس جمهور به منظور رسیدگی به محلات حاشیه نشین رشت در سفر یک روزه خود به گیلان به محله سیاه اسطلخ رفته و پای درد و دل مردم آن منطقه نشست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، روز گذشته در آستانه سفر رییس جمهور به گیلان خبرگزاری فارس گزارشی با عنوان محله های حاشیه نشین رشت، چشم انتظار رییس دولت مردمی کارکرده و در آن گزارش به معضل فاضلاب در آن مناطق پرداخت.

حال امروز رییس جمهور در سفر خود به گیلان به یکی از این مناطق حاشیه نشین رشت به اسم سیاه اسطلخ رفته و با مردم آن مناطق به گفت وگو کرده و پای دردودل آنان نشست.

حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی در این دیدار با بیان اینکه محلات مسؤولان به وضعیت محلات حاشیه نشین رشت رسیدگی کنند، اظهار کرد: رشت یکی از کلان شهرهای مهم در کشور بوده و لایق ارائه بهترین خدمات است لذا باید مسؤولان به مشکلات محلات حاشیه نشین رشت رسیدگی کنند.

وی مهم ترین معضلات در مناطق حاشیه نشین رشت را مسئله فاضلاب دانست و گفت: متأسفانه اغلب این مناطق فاقد سیستم فاضلاب هستند و همین امر سبب شد تا بخشی از این فاضلاب وارد رودخانه زرجوب و گوهررود و سپس به اراضی کشاورزی ریخته شود و به این منظور حتماً در این سفر به این امر رسیدگی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهوربه مناطق حاشیه نشین رشت رفت/ تأکید به حل معضل فاضلاب در گیلان

رییس جمهوربه مناطق حاشیه نشین رشت رفت/ تأکید به حل معضل فاضلاب در گیلان