مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 11:522022-01-28اقتصادي

تولیدکنندگانی که به فناوری های نوین مجهز نشوند از چرخه رقابت حذف می شوند


نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: تکنولوژی و کیفیت در تولید کالا روز به روز در حال پیشرفت و توسعه است از این رو نمی توان یک مجموعه را در یک نقطه نگه داشت و انتظار استقبال و پذیرش از سوی مصرف کننده هم داشت.

- ایسنا/البرز نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: تکنولوژی و کیفیت در تولید کالا روز به روز در حال پیشرفت و توسعه است از این رو نمی توان یک مجموعه را در یک نقطه نگه داشت و انتظار استقبال و پذیرش از سوی مصرف کننده هم داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجتبی عبداللهی در بازدید از کارخانه فخر ایران که روز جمعه هشتم بهمن صورت گرفت، با بیان اینکه این واحد در گذشته خدمات شایسته ای را به مجموعه نیروهای مسلح و سایر مردم ارائه می داده، افزود: دنیای امروز دنیای رقابت است و تولیدکنندگانی که از فناوری روز و امکانات نوین استفاده می کنند، موفق تر هستند.

وی ادامه داد: تکنولوژی و کیفیت در تولید کالا روز به روز در حال پیشرفت و توسعه است از این رو نمی توان یک مجموعه را در یک نقطه نگه داشت و انتظار استقبال و پذیرش از سوی مصرف کننده هم داشت.

عبداللهی گفت: اکنون در کشور تولیدات بسیار خوبی در حوزه نساجی و پوشاک وجود دارد که در این رقابت فشرده به بازارهای جهانی راه پیدا کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولیدکنندگانی که به فناوری های نوین مجهز نشوند از چرخه رقابت حذف می شوند

تولیدکنندگانی که به فناوری های نوین مجهز نشوند از چرخه رقابت حذف می شوند