مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 11:422022-01-28سياسي

دستورات مهم توسعه ای رییس جمهور در منطقه آزاد انزلی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرانزلی، آیت الله سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور از امکانات و زیرساخت های موجود در منطقه آزاد انزلی به ویژه اسکله رورو در حال ساخت، بخش سینی دوار که محل اتصال راه آهن به بندر است، برج مراقبت بندر کاسپین و مسیر در حال احداث خط ریلی در محدوده منطقه بازدید به عمل آورد.

رییس جمهور با تأکید بر لزوم سرعت بخشی به طرح اتصال مجتمع بندری کاسپین و بندر انزلی به خط ریل سراسری در ایستگاه پیربازار رشت اظهار کرد: علاوه براین مهم، خرید کشتی های رورو باید در دستور کار قرار گیرد تا شاهد رونق هر چه بیشتر کریدور شمال-جنوب و توسعه مراودات با کشورهای اوراسیا و حاشیه دریای خزر باشیم.

وی با صدور دستوری، استاندار گیلان را مسؤول رفع مشکلات تقسیمات کشوری ایجادشده در مسیر بهره برداری از سومین شهرک صنعتی منطقه آزاد انزلی کرد.

  وی همچنین با توجه به درخواست مطرح شده از سوی دکتر سعید محمد، در ارتباط با تودیع دومرحله ای مالیات بر ارزش افزوده از سوی فعالان اقتصادی منطقه، دستور بررسی ابهامات موجود جهت اصلاح این قانون را صادر کرد.

در جریان این بازدید دکتر سعید محمد، مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد، مهندس رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی، آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان گیلان، اسدالله عباسی استاندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستورات مهم توسعه ای رییس جمهور در منطقه آزاد انزلی

دستورات مهم توسعه ای رییس جمهور در منطقه آزاد انزلی