مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 11:422022-01-28پزشكي

جنوب فارس وارد پیک ششم کرونایی شد


معاون بهداشت دانشکده پزشکی لاستان اعلام کرد: یک نفر فوتی، 18 منطقه فوق قرمز، قرمز و نارنجی نشانگر این است که جنوب فارس وارد پیک ششم کرونایی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، وحید یگانه جمعه در گفت و گو باایرنا بیان کرد: سنین 6تا 18 سال به شدت در معرض خطر مبتلا به کویید 19 و شمار مبتلایان هم البته ظرف هفته جاری و 72 ساعت گذشته بین 100 تا بالای 120 نفر در نوسان بوده است.

او ادامه داد: هفت منطقه شامل جویم، بلغان، بیدشهر، اِوَز، فیشور، براک و کرومستج هم اینک وضعیتشان فوق قرمز و شمار مبتلایان در این مناطق در حال افزایش است.

یگانه اظهار داشت: هم اینک منطقه لارستان با توجه به وضعیت کنونی و افزایش میزان مبتلایان وارد پیک ششم کرونایی شده است و باید محدویدت های شدیدتر و برنامه ریزی منسجم تری برای کاهش روند مبتلایان بهبود این شرایط اعمال شود.

وی بیان کرد: وضعیت در شهرهای لطیفی، خور و شرفویه هم اینک قرمز و هشت شهر و روستای دیگر نارنجی گزارش شده که چنین شرایطی نشان می دهد کرونا دوباره در منطقه اوج گرفته است.

وی بر ضرورت تزریق واکسن و رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه برای دانش آموزان و مدارس تاکید کرد و گفت: ابتلای بالای 27 درصد افراد در روزهای گذشته سنین بین 6 تا 18 سال گزارش شده و باید اذعان کرد که وضعیت در بین دانش آموزان و فرهنگیان بحرانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنوب فارس وارد پیک ششم کرونایی شد

جنوب فارس وارد پیک ششم کرونایی شد