مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 11:372022-01-28اقتصادي

نبود بانک اطلاعات صحیح، خلاء راهبردی وزارت صمت است


رییس خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد در جریان دیدار روسای خانه های صمت استانها با وزیر صمت، با بیان این که نبود بانک اطلاعات روزآمد، دقیق و صحیح، - خلاء راهبردی وزارت صمت است، بر اهمیت حل ریشه ای مشکلات صنعت و معدن تاکید کرد.

سیدعلی اکبر کلانتر در نشست هم اندیشی با سیدرضا فاطمی امین وزیر صمت با اشاره به کارکرد این تشکل صنعتی و معدنی و چگونگی تشکیل و فعالیت انجمن های تخصصی صنایع همگن و خانه های صمت استان ها، اظهار کرد: خانه صنعت، معدن و تجارت و انجمن های تخصصی صنایع همگن زیرمجموعه، همواره دردآشنای تولیدکنندگان بوده و مطالبات آن ها را پیگیری کرده است.

وی تصریح کرد: پتانسیل کم نظیر این تشکل، بنیه کارشناسی میدانی آن است لذا می تواند مشاور برجسته ای در کنار مدیران ارشد نظام به ویژه در عرصه تولید و اشتغال باشد و حیف است از این ظرفیت و اطلاعات میدانی که بی شک گره گشا در حل بحران های اقتصادی است استفاده نشود، در واقع شما یک توان بالای مشاوره و کارشناسی کف میدان را رایگان در اختیار دارید و نبود استفاده از آن جفا به اقتصاد کشور است.

کلانتر با اشاره به اهمیت صرف وقت مدیران ارشد اقتصادی و اجرایی کشور در حل و فصل مسائل خرد و روزمره به جای پرداختن به اهداف اصلی و راهبردی و اتخاذ تصمیمات کلان، اظهار کرد: نباید این وزارت خانه استراتژی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود بانک اطلاعات صحیح، خلاء راهبردی وزارت صمت است

نبود بانک اطلاعات صحیح، خلاء راهبردی وزارت صمت است