مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 11:372022-01-28پزشكي

رنگ «نارنجی» رفسنجان زنگ خطر این شهرستان را به صدا درآورد


بر اساس آخرین به روزرسانی نرم افزار «ماسک» که امروز منتشر شد، شهرستان رفسنجان در وضعیت «نارنجی» کرونایی قرار گرفت و می توان گفت زنگ خطر جدی را برای پیک ششم بیماری در این شهرستان به صدا درآورد.

- رنگ نارنجی رفسنجان زنگ خطر این شهرستان را به صدا درآورد ایسنا/کرمان بر اساس آخرین به روزرسانی نرم افزار ماسک که امروز منتشر شد، شهرستان رفسنجان در وضعیت نارنجی کرونایی قرار گرفت و می توان گفت زنگ خطر جدی را برای پیک ششم بیماری در این شهرستان به صدا درآورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متأسفانه خیز جدید بیماری کرونا با گونه اُمیکرون در شهرستان رفسنجان سرآغازی برای پیک ششم بیماری را رقم زده است، سویه جدیدی که مسئولان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان نیز اذعان کرده اند که در شهرستان در حال گردش بوده و اغلب موارد ابتلا در رفسنجان سویه اُمیکرون است.

اگرچه در ابتدا تصور می شد اُمیکرون همان سرماخوردگی ساده یا در حد آبریزش بینی باشد اما این تصور با بستری شدن افراد و به آی سی یو رفتن آن ها رنگ باخته و تصور کاملاً غلطی بوده است.

در کشورهای متعددی از جهان که واکسیناسیون بالایی داشته اند، آمار بستری روزانه امیکرون به مراتب بالاتر از سویه های قبلی از جمله دلتا بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رنگ «نارنجی» رفسنجان زنگ خطر این شهرستان را به صدا درآورد

رنگ «نارنجی» رفسنجان زنگ خطر این شهرستان را به صدا درآورد