مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 11:122022-01-28سياسي

گفت وگوی صمیمانه گیل زنان با معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، انسیه خزعلی معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در نشست با اقشار مختلف گیل زنان فعال در حوزه های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی و سیاسی زنان مشکلات، پیشنهادات و خواسته های آنان را از نزدیک شنید.

تخصیص بودجه به مباحث فرهنگی و توجه ویژه به موضوعات فرهنگی در استان گیلان، یکی از مباحث مهمی بود که توسط معصومه پرسا، مسؤول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان در این نشست مطرح شد.

نیک فطرت نماینده دختران گیلان نیز در این نشست از ضرورت ارائه دروس مهارتی و مهارت های زندگی به دانش آموزان دختر برای آماده سازی دختران برای زندگی مشترک و نیز دروس مهارتی برای آمادگی حضور فعال و مؤثر در دانشگاه ها تأکید کرد.

رمضان زاده، یکی از وکلای پایه یک دادگستری نیز در نشست خزعلی با اقشار زنان از خلأهای قانونی در خصوص دریافت حقوق بانوان در زندگی سخن گفت و خواستار تدوین قوانین صحیح به منظور جلوگیری از بروز آسیب های اجتماعی شد.

وی تدوین سیاست های لازم برای ایجاد زمینه مساعد برای رشد تحصیلی و توانمندسازی زنان با تقویت سازمان های مردم نهاد را از مواردی برشمرد که می تواند موجب ایجاد فرصت های شغلی و اجتماعی برابر برای زنان و مردان باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت وگوی صمیمانه گیل زنان با معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده

گفت وگوی صمیمانه گیل زنان با معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده