مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 11:122022-01-28اجتماعي

هوای اصفهان و 2 شهر مجاور قابل قبول است


کارشناس امور آزمایشگاه حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت: شاخص کیفی هوای این کلانشهر امروز با میانگین 89 وضعیت (زرد) قابل قبول را نشان می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، محمود مزارع در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: کیفیت هوا براساس اطلاعات ایستگاه های پایش آنلاین در خیابان احمدآباد با شاخص 96، استانداری و میرزا طاهر با شاخص 95، انقلاب با شاخص 94، باهنر با شاخص 133، جِی و پروین با شاخص 82، بزرگراه خرازی با شاخص 100، رودکی با شاخص 85، رهنان با شاخص 81، فرشادی با شاخص 71، فیض با شاخص 68 و ورزشگاه میثاق با شاخص 84 در وضعیت قابل قبول است.

او خاطرنشان کرد: شاخص کیفی هوا در 2 ایستگاه خیابان های باهنر و کاوه به ترتیب با 102 و114 AQI وضعیت (نارنجی) ناسالم برای گروه های حساس را نشان می دهد.

کارشناس امور آزمایشگاه حفاظت محیط زیست استان اصفهان افزود: امروز وضعیت کیفیت هوای شهر صنعتی سگزی با شاخص 102 ناسالم برای گروه های حساس و در شاهین شهر با شاخص 85 و مبارکه با شاخص 69 در شرایط قابل قبول ثبت شده ضمن اینکه ایستگاه های منطقه صنعتی دولت آباد، خمینی شهر، نجف آباد و کاشان همچنان قطع است.

بنا به اعلام اداره کل هواشناسی استان اصفهان از امروز جمعه به تدریج تا اواسط هفته جوی به نسبت پایدار در سطح استان حاکم می شود و دما تا فردا افت محسوس بین 6 تا 8 درجه سانتیگراد دارد که د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای اصفهان و 2 شهر مجاور قابل قبول است

هوای اصفهان و 2 شهر مجاور قابل قبول است