مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 11:122022-01-28سياسي

تفاوت استقلال ایران با کشورهای منطقه/ مراقب جنگ روایت ها باشیم


مدرس سواد رسانه با اشاره به تفاوت استقلال ایران با کشورهای منطقه، گفت: استقلال جنبه های مختلفی دارد که نازل ترین جنبه استقلال برای هر کشوری استقلال تمامیت ارضی کشور است.

- ایسنا/لرستان مدرس سواد رسانه با اشاره به تفاوت استقلال ایران با کشورهای منطقه، گفت: استقلال جنبه های مختلفی دارد که نازل ترین جنبه استقلال برای هر کشوری استقلال تمامیت ارضی کشور است.

روح الله لک علی آبادی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به تفاوت استقلال جمهوری اسلامی ایران با استقلال کشورهای منطقه، اظهار کرد: در دوران انقلاب یکی از مهمترین خواسته های مردم استقلال بود کمااینکه مردم بر این اعتقاد بودند که اگر قرار است به آزادی برسیم و جمهوریت داشته باشیم و اگر بناست اسلامیتی باشد باید ما با همه توان از استقلال کشور دفاع کنیم.

وی با اشاره به اینکه نباید فکر کنیم که اگر کشوری استقلال داشت این کشور در انزوا قرار می گیرد، ادامه داد: استقلال جنبه های مختلفی دارد که نازل ترین جنبه استقلال برای هر کشوری استقلال تمامیت ارضی کشور است.

علی آبادی با اشاره به اینکه استقلال در جغرافیای هر کشور اولین پارامتر استقلال است، افزود: استقلال یعنی آزادانه بتوانیم برای کشور خودمان تصمیم بگیریم و منافع و مصالح کشور را بر اساس این استقلالی که وجود دارد تأمین کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاوت استقلال ایران با کشورهای منطقه/ مراقب جنگ روایت ها باشیم

تفاوت استقلال ایران با کشورهای منطقه/ مراقب جنگ روایت ها باشیم