مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 11:122022-01-28سياسي

تضمین آینده ی کشور از طریق برگزاری رویدادهای استعدادمحور


فرماندار یزد با بیان این که برگزاری رویدادهای فرهنگی می تواند استعدادها را به سوی مسیر درست هدایت کند، ابراز امیدواری کرد برگزاری چنین رویدادهای استعداد محور، - ایسنا/یزد فرماندار یزد با بیان این که برگزاری رویدادهای فرهنگی می تواند استعدادها را به سوی مسیر درست هدایت کند، ابراز امیدواری کرد برگزاری چنین رویدادهای استعداد محور، بتواند آینده کشور را در عرصه های مختلف تضمین کند.

سید محمد رستگاری در جریان بازدید از اولین جشنواره ملی مجریان، گویندگان و سخنوران استان یزد با بیان این که ایده جشنواره برای اولین بار در سطح کشور به این سبک و سیاق برگزار می شود، گفت: نتایج چنین رویدادهایی در آینده نمایان تر خواهد شد.

وی ادامه داد: رویدادهای فرهنگی علاوه بر ایجاد نشاط و شادابی در سطح جامعه، سکوی پرتاب برای مستعدین جوانی است که با حضور در این عرصه، ظرفیت ها و استعدادهای خود را به نمایش می گذارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی جشنواره، فرماندار با بیان این که جشنواره سر سخن می تواند سرمایه های ناب و بالقوه اجرا را در عرصه های رادیو، تلویزیون و صحنه شناسایی و به سوی مسیر درست هدایت کند، ابراز امیدواری کرد برگزاری چنین رویدادهای استعداد محور، بتواند آینده کشور را در عرصه های مختلف تضمین کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تضمین آینده ی کشور از طریق برگزاری رویدادهای استعدادمحور

تضمین آینده ی کشور از طریق برگزاری رویدادهای استعدادمحور