مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 11:022022-01-28اقتصادي

اتصال آب شرب سنگر به کوچصفهان تا پایان ماه آتی


وزیر کشور از اتصال آب شرب سنگر به کوچصفهان تا پایان ماه آتی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از رشت، احمد وحیدی وزیر کشور با بازدید از پروژه اجرای خط انتقال آب شرب سنگر ـ کوچصفهان در جریان جزییات روند تکمیل این پروژه قرار گرفت.

به گفته وزیر کشور 13 کیلومتر از خط انتقال آب شرب-سنگر-کوچصفهان با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد تومان با ظرفیت 6 لیتر در ثانیه در حال اجرا است.

وی همچنین اظهار امیدواری کرد که در چند روز آینده خط انتقال شبکه 110 وصل خواهد شد و با هماهنگی همه دستگاه های اجرایی و تلاش پیمانکاران این خط اتصال تا پایان ماه آتی به شبکه مخزن شهری وصل می شود.

  به گفته سید محسن حسینی مدیرعامل آب و فاضلاب گیلان طول خط انتقال آب شرب سنگر به کوچصفهان 13 هزار و 400 متر است که تاکنون 10 هزار و 200 متر لوله گذاری خط انتقال از جنس چدن 350 میلی متری و اعتبار هزینه شده برای اجرای این پروژه را 255 میلیارد ریال عنوان کرد به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، با بهره برداری از خط انتقال سنگر به کوچصفهان، جمعیتی بالغ بر 20 هزار نفر در شهر کوچصفهان و روستاهای میانده، سروندان، نشرودکُل، کساوندان، ویشکاننک، اُمشه، ایمن آباد، سده، کدوسرا، گیلاوندان، حشکوا، نویده و پیرموسی از آب تصفیه خانه بزرگ گیلان بهره مند می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتصال آب شرب سنگر به کوچصفهان تا پایان ماه آتی

اتصال آب شرب سنگر به کوچصفهان تا پایان ماه آتی