مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 10:572022-01-28سياسي

اصلاح قانون تعاون پس از گذشت 10 سال


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اصلاح قانون تعاون در کمیسیون اقتصادی مجلس خبر داد و از فعالان بخش تعاون خواست تا پیشنهادات خود را در این خصوص ارائه دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهریور ماه امسال وزیر تعاون از بررسی لایحه اصلاح قوانین حوزه تعاون در نشست کمیسیون اقتصادی مجلس خبر داده و گفته بود 45 روزه اصلاحات لایحه را به مجلس می برد.

وی اصلاح قانون بخش تعاون را ضروری خوانده و گفته بود: در ارتباط با اصلاح قوانین حوزه تعاون طی سالهای اخیر اقدامات خوبی انجام شده است ولی مقرر شده در دولت جدید یک بازنگری مجدد در آنچه که در کمیسیون اقتصادی صورت گرفته انجام شود.

عبدالملکی طی روزهای اخیر از اصلاح قانون تعاون در کمیسیون اقتصادی مجلس خبر داده و گفته اصلاح قانون تعاون در کمیسیون اقتصادی مجلس مطرح است و فعالان این بخش می توانند با ارائه پیشنهاد این موضوع را پربار تر کنند.

پیش از این بهمن عبدالهی ـ رییس اتاق تعاون ایران ـ اجرای قوانین مرتبط با بخش تعاون و توجه به توسعه کیفی تعاونی ها را خواستار شده بود.

وی اجرای قوانین مرتبط با بخش تعاون را مهمترین خواسته و انتظار بخش تعاون عنوان کرده و گفته بود: نمایندگان مجلس قوانین خوبی را در حوزه تعاون به تصویب رسانده اند اما نظارت بر اجرای آنها مغفول مانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح قانون تعاون پس از گذشت 10 سال

اصلاح قانون تعاون پس از گذشت 10 سال