مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 10:322022-01-28سياسي

تشریح بودجه سال آتی دولت و اقدامات موثر انجام شده در آذربایجان شرقی


نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی به تشریح بودجه سال آتی دولت و همچنین اقدامات موثر انجام شده طی یک و نیم سال اخیر در آذربایجان شرقی پرداخت.

- ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی به تشریح بودجه سال آتی دولت و همچنین اقدامات موثر انجام شده طی یک و نیم سال اخیر در آذربایجان شرقی پرداخت.

روح الله متفکر آزاد پنجشنبه شب، هفتم بهمن ماه در یک برنامه تلویزیونی در تشریح بودجه سال آینده دولت اظهار کرد: بودجه سال آینده دولت نزدیک به 3 هزار و 600 میلیارد تومان بوده که حدود 2 هزار و 200 میلیارد تومان آن مربوط به شرکت های دولتی و یک هزار و 305 هزار میلیارد تومان آن مربوط به بودجه ی عمومی کشور است.

وی ادامه داد: یک هزار و 505 میلیارد تومان از 133 هزار میلیارد تومان آن مربوط به مصارف اختصاص دولت و یک هزار و 372 هزار میلیارد تومان آن نیز مربوط به پیش بینی دولت در زمینه ی منابع و مصارف عمومی است که بودجه ی عمومی دولت را تشکیل می دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه منابع بودجه از سه بخش درآمد پایدار، واگذاری سرمایه ای و دارایی های مالی تامین می شود، گفت: درآمد پایدار یکی از منابع بودجه ی دولت است که عموماً به مالیات ها و گمرک اختصاص دارد و در بودجه سال آتی 644 هزار میلیارد تومان برای آن اختصا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح بودجه سال آتی دولت و اقدامات موثر انجام شده در آذربایجان شرقی

تشریح بودجه سال آتی دولت و اقدامات موثر انجام شده در آذربایجان شرقی