مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 10:222022-01-28سياسي

شناسایی 1060 تغییر کاربری غیر مجاز اراضی کشاورزی


مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: در نتیجه 105 هزار کیلومتر پایش اراضی کشاورزی 1060 تغییر کاربری غیر مجاز شناسایی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، بهرام میر دریکوند در مراسم سالروز تاسیس امور اراضی با اشاره به نقش و جایگاه امنیت غذایی در استقلال کشور، عنوان کرد:  سازمان امور اراضی بر اساس وظایف قانونی نظارت و پایش اراضی کشاورزی را به طور جدی در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود:  در نتیجه 105 هزار کیلومتر پایش اراضی کشاورزی 1060 تغییر کاربری غیر مجاز شناسایی شده است.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: تعدادی از این تغییر کاربری ها در همان ابتدا  شناسایی و توانستیم مانع آنها بشویم ، اما برای برخی از تغییر کاربری ها پرونده تشکیل و از طریق مراجع قضایی با آنها برخورد صورت گرفته، تعدادی نیز تحت اقدام هستند.

میردریکوند خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه اراضی کشاورزی به عنوان سرمایه ملی و امانت الهی محسوب می شوند و باید تحویل نسل های آینده داده شود،بنابراین مردم و مسوولان باید در قبال حفاظت از اراضی کشاورزی خود را مسوول بدانیم.

وی تاکید کرد: از مردم می خواهبم هر گونه تغییر کاربری اراضی غیر مجاز را در اطراف روستا و حریم شهرها با شماره تلفن 131 گزارش دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 1060 تغییر کاربری غیر مجاز اراضی کشاورزی

شناسایی 1060 تغییر کاربری غیر مجاز اراضی کشاورزی