مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 10:172022-01-28اقتصادي

6 شهر خراسان شمالی در وضعیت زرد کرونایی قرارگرفتند


طبق آخرین رنگ بندی کرونایی شهرهای کشور، هم اکنون 6 شهر خراسان شمالی در وضعیت زرد و تنها 1 شهر نیز در وضعیت آبی کرونایی قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، طبق آخرین رنگ بندی کرونایی شهرهای کشور که در تاریخ 8 بهمن 1400 منتشر شده است، هم اکنون 6 شهر خراسان شمالی در وضعیت زرد و تنها 2 شهر نیز در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند.

بر همین اساس شهرستان رازوجرگلان، بجنورد، شیروان، فاروج، اسفراین و گرمه در وضعیت زرد و شهرستان های مانه وسملقان و جاجرم نیز در وضعیت آبی قرار گرفته اند.

در چند روز گذشته تنها گرمه در وضعیت زرد کرونایی قرار داشت و با افزایش مبتلایان هم اکنون 7 شهر در وضعیت کرونایی قرار دارند که این نشان دهنده روند صعودی افزایش مبتلایان به ویروس کرونا است.

طی 24 ساعت گذشته 30 بیمار جدید در بیمارستان های استان بستری شدند و هم اکنون مجموعا 109 بیمار مثبت و دارای علائم بیماری کووید 19 در بیمارستان ها بستری هستند.

واکسیناسیون و رعایت شیوه نامه های بهداشتی عامل ریشه کنی و مهار بیماری کروناست، بنابراین شهروندانی که هنوز واکسن کرونا دریافت نکرده اند یا نوبت دز سوم آن ها فرا رسیده سریع تر نسبت به این امر اقدام کنند.

انتهای پیام/ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 شهر خراسان شمالی در وضعیت زرد کرونایی قرارگرفتند

6 شهر خراسان شمالی در وضعیت زرد کرونایی قرارگرفتند