مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 09:422022-01-28پزشكي

6 شهرستان استان سمنان در وضعیت زرد کرونا قرار گرفت/ یک قدم تا بحران


طبق اعلام ستاد مقابله با کرونا، سمنان، شاهرود، دامغان، گرمسار، آرادان و سرخه در وضعیت زرد قرار گرفتند تا 85 درصد استان زرد پوش شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازشش شهرستان استان سمنان شامل شاهرود، سمنان، دامغان، گرمسار، سرخه و آرادان در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفته است.

تنها در شهرستان میامی و مهدی شهر در شرایط آبی کرونایی هستند که با این سرعت عجیب انتقال ویروس کرونا و همچنین افزایش بی سابقه و انفجاری آمار کرونایی ها احتمالاً این دو شهرستان نیز طی روزهای آتی زرد خواهد شد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی توییتری با اشاره به افزایش موارد بستری و سرپایی، از ورود کشور به پیک ششم کرونا خبر داد.

گفتنی است کارشناسان اعلام می کنند مقابله با امیکرون با تکمیل واکسیناسیون و رعایت دستورالعمل های فردی ممکن است اما طی هفته های اخیر رعایت پروتکل ها متأسفانه در استان سمنان بسیار کاهش یافته بود به نحوی که به سختی می توان اعلام کرد که 40 درصد مردم هم کاملاً رعایت پروتکل ها را مد نظر داشتند.

روز گذشته اعلام شد که در یک 24 ساعت 234 مورد جدید ابتلای ویروس کرونا در استان سمنان به ثبت رسیده که نسبت به آخر هفته قبل از آن رشد دو و نیم برابری داشته است.

روز گذشته همچنین 76 نفر در بیمارستان های استان سمنان بستری شدند که رقمی عجیب و غریب از زمان پایان پیک پنجم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 شهرستان استان سمنان در وضعیت زرد کرونا قرار گرفت/ یک قدم تا بحران

6 شهرستان استان سمنان در وضعیت زرد کرونا قرار گرفت/ یک قدم تا بحران