مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 09:272022-01-28اجتماعي

گلستان/ جاده آزادشهر - شاهرود را برف و بوران بست


کاهش 10 درجه ای دما در بیشترین مناطق اتفاق افتاده است و اهالی ساکن در مناطق کوهستانی از شامگاه روز پنجشنبه شاهد بارش  برف و کولاک هستند.

- سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای آزادشهر گفت: بخشی از محور آزادشهر - شاهرود (خوش ییلاق) با توجه به بارش برف و بوران و کاهش دید از صبح امروز جمعه بسته شد.

رمضانعلی میرزایی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: تردد در محور آزادشهر - شاهرود حد فاصل روستای تیل آباد به سمت گردنه خوش ییلاق تا زمان بهبود شرایط دید و کاهش بوران و برف به صورت موقت بسته خواهد بود.

وی از رانندگان خواست از ترددهای غیر ضروری در مسیرهای کوهستانی پرهیز کنند و در صورت لزوم از زنجیر چرخ استفاده کنند.

میرزایی اظهارداشت: آزادشهر 121 کیلومتر راه روستایی، 75 کیلومتر راه کوهستانی و 97 کیلومتر راه اصلی دارد که بیشتر آنها آسفالت است اما با توجه به عمر بالا، آسفالت قسمت هایی از جاده ها به ویژه در مناطق کوهستانی به دلیل تردد وسایل نقلیه و بارش برف و باران، تخریب و فرسوده شده و نیاز به لکه گیری و روکش دارد.

همچنین مدیرکل هواشناسی گلستان با اشاره به آغاز فعالیت سامانه ناپایدار جوی از شامگاه روز گذشته در گستره وسیعی از استان گفت: بر اثر فعالیت این سامانه تا بامداد جمعه 22 میلیمتر باران در اینچه برون گنبد و درازنوی کردکوی به ثبت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلستان/ جاده آزادشهر - شاهرود را برف و بوران بست

گلستان/ جاده آزادشهر - شاهرود را برف و بوران بست