مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 09:072022-01-28ورزشي

واکنش نماینده مردم تهران به هک شدن شبکه یک سیما


نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کارنامه موافق دولت در چند ماه اخیر تاکید کرد: ده ثانیه پارازیت در میان اتفاقات خوشایند این روزها هیچ است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مالک شریعتی نیاسر نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در توییتر، نوشت: ‏ وسط سفرهای استانی، قرارداد ترکمنستان، پیگیری لغو تحریم ها در وین، سفر روسیه و چین، مصوبات تسهیل کسب و کار و افزایش حقوق سربازان، حذف ضامن وامهای خرد، قرارهای خدمت تهران، تحولات خوب قضایی، اعتراف به شکست فشار حداکثری و صعود مقتدرانه تیم ملی فوتبال؛ ده ثانیه پارازیت هیچ است.

وی در انتهای توییت خود از هشتگ مرگ بر منافق استفاده کرده است به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عصر روز گذشته برخی شبکه های رادیو و تلویزیونی در صداوسیما برای لحظاتی هک شدند.

خبرگزاری صداوسیما در توضیح این اتفاق اعلام کرد که افراد یا گروهی ناشناس تلاش کردند تا چند شبکه صداوسیما را هک کنند و تصویر شبکه یک سیما برای لحظاتی هک شد.

در میان پخش آنونس برنامه ها به مدت ده ثانیه، تصاویری از سران منافقین و صوت یکی از سخنرانی های آنها روی آنتن شبکه یک دیده و شنیده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش نماینده مردم تهران به هک شدن شبکه یک سیما

واکنش نماینده مردم تهران به هک شدن شبکه یک سیما