مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 08:572022-01-28اقتصادي

قلع و قمع 805 مورد بنا و مستحدثات غیر مجاز در اراضی کشاورزی آذربایجان غربی


سرپرست مدیریت امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون 805 مورد بنا و مستحدثات غیر مجاز در اراضی کشاورزی استان به مساحت بیش از 66 هکتار قلع و قمع و به حالت اولیه اعاده شده است.

- ایسنا/آذربایجان غربی سرپرست مدیریت امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون 805 مورد بنا و مستحدثات غیر مجاز در اراضی کشاورزی استان به مساحت بیش از 66 هکتار قلع و قمع و به حالت اولیه اعاده شده است.

احمدنژاد در گفت و گو با ایسنا بر ترویج فرهنگ حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی و انتقال آن به نسل های آینده تاکید کرد و گفت: در طی بازه زمانی 9 ماهه سال جاری ، 2008 فقره به مساحت 92 هکتار تغییر کاربری غیر مجاز اراضی کشاورزی توسط گشت های یگان حفاظت از اراضی کشاورزی شناسایی شده است که برای 1064مورد اخطار توقف عملیات صادر شده است.

سرپرست مدیریت امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون 805 مورد بنا و مستحدثات غیر مجاز در اراضی کشاورزی استان قلع و قمع و به حالت اولیه اعاده شده است که 670 مورد از احکام به استناد تبصره 2 ماده 10 و 135 مورد احکام صادره قطعی از مراجع قضایی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قلع و قمع 805 مورد بنا و مستحدثات غیر مجاز در اراضی کشاورزی آذربایجان غربی

قلع و قمع 805 مورد بنا و مستحدثات غیر مجاز در اراضی کشاورزی آذربایجان غربی