مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 08:172022-01-28ورزشي

تبریک مقصر فلاکت تیم ملی بعداز صعود به جام جهانی


سلطانی فر طبق مدرکی که تابناک، اولین بار منتشر کرد، دستور استخدام ویلموتس را در پی نوشت نامه یک مرکز فرهنگی در اروپا ، به مهدی تاج ابلاغ کرد.

- در میان سیل پیام های تبریک به مناسبت صعود تیم ملی، وزیر سابق ورزش و جوانان در دولت حسن روحانی هم صعود تیم ملی به جام جهانی 2022 قطر را تبریک گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، در پی پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل عراق و صعود قاطع به جام جهانی، مسعود سلطانی فر با انتشار پیامی، این موفقیت را تبریک گفت.

او به همراه مهدی تاج متهمان ردیف اول شکست های تیم ملی با هدایت مارک ویلموتس است و چیزی نمانده بود که ایران در همان دور پیش مقدماتی مسابقات ، از راهیابی به جام جهانی قطر حذف شود.

در پیام وزیر سابق ورزش و جوانان آمده است: پیروزی شیرین تیم ملی فوتبال کشورمان و صعود مقتدرانه به مسابقات جام جهانی 2022 قطر موجبات شادی، شور و شعف مردم عزیز کشورمان را فراهم کرد.

ضمن تبریک این موفقیت بزرگ به مسوولان فدراسیون فوتبال، کادر فنی و بازیکنان تیم ملی و خانواده فوتبال، آرزو می کنم تیم کشورمان در قطر هم بدرخشد واز اعتبار ورزش ایران دفاع کند.

مسعود سلطانی فر طبق مدرکی که تابناک برای اولین بار منتشر کرد، دستور مذاکره و استخدام ویلموتس را در پی نوشت نامه یک مرکز فرهنگی در اروپا ، به مهدی تاج ابلاغ کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبریک مقصر فلاکت تیم ملی بعداز صعود به جام جهانی

تبریک مقصر فلاکت تیم ملی بعداز صعود به جام جهانی