مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 08:122022-01-28ورزشي

کلاف سردرگم در پرونده بازیکن گابنی/استیناف معادلات را بر هم زد


باوجود تشکیل جلسه کمیته استیناف در خصوص صدور رای نهایی بازیکن گابنی گل گهر، این موضوع به آینده نامعلومی موکول شد تا این معما همچنان مبهم باقی بماند.

- ، یکی از جنجالی ترین پرونده هایی که در یک یا حتی دو دهه اخیر سر از کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در آورد، بی تردید پرونده مربوط به بازیکن غیر مجاز و گابنی بود که تیم گل گهر از آن استفاده کرده تا با حکم کمیته انضباطی نتیجه 3 بازی این تیم مقابل استقلال، سپاهان و پیکان تغییر کرده و 7 امتیاز از گل گهر کسر و به حساب این 3 تیم ریخته شود.

این پرونده از آنجایی ابعاد گسترده تری به خود گرفت که به جز گل گهر که مستقیماً یک طرف پرونده قرار داشت و به رای اعتراض کرد، یک طرف دیگر به اسم پرسپولیس هم به آن اضافه شد.

پرسپولیسی ها در حالی به مدعیان این پرونده اضافه شدند که نه شاکی بودند و نه متشاکی و به صورت رسمی هیچ نقشی در این پرونده نداشتند؛ با این وجود آنها نیز جبهه ای سنگین بر علیه رای کمیته انضباطی باز کرده تا فشار افکار عمومی نیز در سرنوشت نهایی این پرونده بی تاثیر نباشد.

سرانجام با گذشت مدت نسبتاً زیادی از رای کمیته انضباطی، روز گذشته کمیته استیناف در حالی برای صدور رای نهایی تشکیل جلسه داد که پیش از آن شائبه هایی در خصوص رای نهایی ایجاد شده بود و دخیل شدن احساسات! برخی از افراد تاثیرگذار د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاف سردرگم در پرونده بازیکن گابنی/استیناف معادلات را بر هم زد

کلاف سردرگم در پرونده بازیکن گابنی/استیناف معادلات را بر هم زد