مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 23:572022-01-27سياسي

مراسم تکریم و معارفه رییس سابق و سرپرست جدید دانشگاه بناب برگزار شد


طی آیینی و با حضور معاون وزیر علوم مراسم تکریم و معارفه رییس دانشگاه بناب برگزار و مجتبی عباسیان به عنوان سرپرست جدید دانشگاه بناب معرفی و از زحمات حسین پیری رییس سابق این دانشگاه قدردانی شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی طی آیینی و با حضور معاون وزیر علوم مراسم تکریم و معارفه رییس دانشگاه بناب برگزار و "مجتبی عباسیان" به عنوان سرپرست جدید دانشگاه بناب معرفی و از زحمات "حسین پیری" رییس سابق این دانشگاه قدردانی شد.

معاون وزیر علوم و رییس سازمان امور دانشجویان کشور در این مراسم گفت: شرایط برای بازگشایی دانشگاه ها آماده است و تمامی مصوبات ستاد ملی کرونا اجرا می شود.

هاشم داداش پور با اشاره به روند مناسب واکسیناسیون در جامعه دانشگاهی اظهار کرد: طبق آمارهای اخذ شده از ستاد ملی کرونا، حدود 80 درصد از دانشجویان کشور علیه کرونا واکسینه شده اند و با ابلاغ مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، کلیه دانشگاه ها در حال آماده سازی هستند و به سمت از سرگیری کامل آموزش حرکت می کنند.

وی با اشاره به اینکه و شادابی و پویایی به دانشگاه ها باز خواهد گشت، ادامه داد: آمادگی های لازم در همه ی مراکز دانشگاهی کشور فراهم شده و به مرور زمان مشکلات احتمالی نیز حل شده و شاهد حضور دانشجویان خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم تکریم و معارفه رییس سابق و سرپرست جدید دانشگاه بناب برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه رییس سابق و سرپرست جدید دانشگاه بناب برگزار شد