مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 23:572022-01-27بين الملل

توییت وزیر خارجه قطر درباره دیدارش با رییسی


وزیر امور خارجه قطر در صفحه توییتر خود نوشت: امروز در تهران با رییس جمهور ایران دیدار کردم و سلام امیر قطر را به او رساندم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد بن عبدالرحمن آل ثانی، وزیر خارجه قطر، که به تهران سفر کرده است با انتشار تصاویری در صفحه توییتر خود نوشت: امروز در تهران با رییس جمهور ایران دیدار کردم و سلام و شیخ تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر را به رساندم.

در این دیدار درخصوص آخرین تحولات منطقه و برخی مسائل که ثبات منطقه را تضمین می کند، رایزنی کردیم.

بر اساس این گزارش، رییس جمهور روز پنجشنبه در دیدار محمد بن عبدالرحمن آل ثانی، معاون نخست وزیر و وزیر خارجه قطر با اشاره به اهمیت همکاری های منطقه ای گفت: تعمیق روابط و هم افزایی بیشتر کشورهای همسایه می تواند امنیت ساز باشد.

رییسی با تاکید بر اهمیت سازوکارهای چندجانبه در تامین امنیت، به خصوص در حوزه انرژی، تصریح کرد: لازم است هماهنگی و هم افزایی در سیاست های انرژی کشورهای تولیدکننده، حفظ و تقویت شود.

رییسی اولویت سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران در دوره جدید را توسعه و تعمیق روابط و همکاری با کشورهای منطقه و همسایه دانست و تاکید کرد: تهران همکاری های منطقه ای را به نفع صلح، امنیت و پیشرفت ملت های منطقه می داند و از آن استقبال می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توییت وزیر خارجه قطر درباره دیدارش با رییسی

توییت وزیر خارجه قطر درباره دیدارش با رییسی